WedstrijdverslagCHELSEA FC-MANCHESTER UNITED 04/04/2024

Wat een spektakel! Chelsea klopt Man. United na dubbele ommekeer

Wat een wedstrijd op Stamford Bridge. Chelsea kwam als winnaar uit een duel met Manchester United, maar het scoreverloop is om van te smullen. De thuisploeg gaf eerst een dubbele voorsprong weg. United ging met een 3-2-voorsprong de toegevoegde tijd in, maar Cole Palmer scoorde nog twee keer na de 99e minuut.Van de hemel naar de hel en weer terug. Dat is de samenvatting van de avond van Chelsea tegen Manchester United. De eerste hemelbestorming van The Blues begon na 4 minuten. Gallagher opende de score. En na een fout van Antony verdubbelde Cole Palmer de voorsprong vanaf de stip.Zo leek de wedstrijd al na twintig minuten in z'n plooi te vallen. Maar niets was minder waar. Na een halfuur begon Manchester United aan een comeback dankzij Garnacho. Na slordig verdedigen bij Chelsea zorgde de Argentijn voor de aansluiting. Amper 5 minuten later werden de bezoekende fans helemaal gek bij de 2-2 van Bruno Fernandes.Zo begon de tweede helft dus weer in evenwicht. Chelsea had een dubbele voorsprong weggegeven en het werd nog erger voor de Londenaars na de tweede goal van Garnacho. Na een goeie voorzet van Antony kopte hij United op voorsprong: 2-3.Een koude douche voor Chelsea, maar daar bleek koele kikker Cole Palmer heel goed tegen bestand te zijn. Diep in de toegevoegde tijd - bij United telden ze al af naar het laatste fluitsignaal - ging de bal voor de tweede keer in de match op de stip. En Palmer trapte hem even rustig als in het begin van de match binnen: 3-3.En nog was het spektakel niet voorbij. Chelsea zweefde nog door op de roes van de gelijkmaker en Palmer zorgde voor de tweede hemelbestorming door in minuut 111 de 4-3 te maken. Hij trapte een corner via een United-speler binnen.