WedstrijdverslagNEWCASTLE FC-MANCHESTER UNITED

Newcastle wint Engelse topper van Manchester United en heeft felbegeerde stek in top vier weer beet

Newcastle United heeft zondagavond de topper in de Premier League van Manchester United gewonnen. Het werd 2-0.De partij zat lange tijd op slot, tot Joe Willock halverwege de tweede helft de thuisploeg het voordeel bezorgde door David De Gea het nakijken te geven met een kopbal. Callum Wilson nam uiteindelijk de laatste twijfels weg.Man U boekt zo een pijnlijke 1 op 9 in de Premier League. Nog opvallend: de Red Devils kunnen nu al voor de derde opeenvolgende competitiewedstrijd niet scoren. Beide teams tellen 50 punten in de rangschikking , met Newcastle als voorlopige nummer drie met een beter doelsaldo.